VÄLKOMMEN!

Helena heter jag som bloggar här på Luddiss. Jag är en tvåbarnsmamma som på deltid ägnar mig åt mitt stora intresse att designa och skapa för och till barn. Sedan 2012 är Luddiss ett registrerat företag och ni hittar mina produkter på luddiss.se
Här får ni ta del av vad som inspirerar mig i livet och det blir allt från familj, heminredning och såklart en hel del Luddiss.

torsdag 29 maj 2014

Luddiss sommarklänning

Min lilla tjej (Iss i Luddiss) är inspirationen till denna sommarklänning
 som är utformad för att vara lekvänlig och samtidigt festfin. 
Iss har fler klänningar i denna modell än hon behöver 
och den är fantastiskt rolig att sy. 


Dessa två klänningar med sommarmotiv finns i webshoppen


Ha en härlig helg!


1 kommentar:

  1. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    And making profit with it is as easy as 1 . 2 . 3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Input into the system what affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system grow your list and sell your affiliate products for you!

    Are you ready to make money automatically???

    Click here to check it out

    SvaraRadera